josefinolovisa

babbel

Kategori: Josefin

Helt slut i huvdet och tankspridd, gick rakt in i en box dörr och fick en smäll i pannan sen tappade jag ut en halv flaska lättdryck över mina byxor. Min kära mor och far har varit här idag, dom följde med mig ut på terrängbanan så jag och Sessan hoppade lite, KUL JUL. Det snurrar verkligen bara runt i mitt huvud nu, har massor jag kunde berättat om egentligen men nu får det bli ett kort inlägg istället. Eller kan ju berätta att vi var på en snabbvisit på Sydslätten idag och kollade på 130 klassen, trodde kanske jag skulle få träffa någon Böke tjaj där men icke. En sak till kom jag på nu, har fått lön! Min första lön, gladtjaj.se. Nu ska det inhandlas schabrak och benskydd, eller så sparar jag till Göteborg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: