josefinolovisa

Drumlin Speed

Kategori: Lovisa

Hahahahahahahah alltså idag hände världens roligaste sak ahahahah. Sitter och skrattar åt det nu hahahaah...
Jag tar in Lad från hagen, han chillar lika mycket som han brukar när man leder honom (för mycket). Jaja, in kommer vi iallafall och det ligger mat i krubban. Jag stänger boxen för att hämta en borste och tränset eftersom jag ska rida. Han har ätit upp det i krubban när jag kommer tillbaka och när jag börjar borsta honom börjar han springa runt i boxen och sen ser han chansen att springa ut. Haha tänker jag, han ska väl checka läget i stallet. Jag håller honom i svansen för att han inte ska komma någonstans men sen ser han öppningen i stallet och går ut... Jag släpper svansen och ser honom komma fram i trav, mot det andra stallet. Innanför finns en höbal och ni kan ju gissa var jag hittar honom.... HAHAHAHAHAAH JÄVLA KRÄNGARE!!! HAN ÄR HELT GALEN! Det var typ som att maten han åt gick rätt upp i huvudet för sen när jag red var han speedad från start... SÖTE! Kunde inte sluta skratta hahahah.

Nu är han iallafall ren och fin! Han fick sig en ljummen skön dusch, precis som min lilla panni vill ha det! Jag har precis duschat och ska nog kolla på Gurkan på Fångarna på fortet! Ha det så bra alla läsare! PUSS PUSS
TAAAAAGGGA!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: