josefinolovisa

har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

Kategori: Josefin

Denna dagen är utnämnd till årets krängar dag, men det är sånt vi Böke tjajor gillar. Med lite av Amandes paj i magen kändes allt mycket bättre. Vårt lilla Djur åker till Holland imorgon och innerst inne kommer vi alla sakna henne.

På djursjukvården gjorde vi bajsprov, skitkul som Björn sa. Efter det red jag finis Sessis och idag kändes det riktigt bra! Red ungefär 40 min och hon gick klockrent nästan hela tiden, en liten självförtroende höjare för mig. Imorgon är det dressyrlektion för Karin på morgonen och jag hoppas att den bra känslan sitter kvar fortfarande.

Nu tänkte jag snart sova för imorgon är det fredaaaaaag mhhmmhhh! Jobbar denna helgen och på måndag börjar praktiken, kämpa kämpa.


Saknar ändå lite att ha mössa, vantar och flera jackor. Att åka på pulka med sadelkammarmattan utanför klassrummet och att bestiga mount bökerest. Fast om ni frågar mig om 3 månader kommer jag nog inte vara lika positiv till det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: