josefinolovisa

Holland om mindre än ett dygn

Kategori: Lovisa

Ja, då går planet. Bort från Sverige och fina vänner och min ponny. Praktik i två veckor på Stall Flitige Lise i Holland. Tåget går 8.48 mot Växjö imorgon bitti, den tiden jag sprang 60 meter på i finalen 2006. Jag och siffror alltså, jag har siffror i hela huvudet alltid, kopplar allt med siffror. Helt sinnes låter det men sant! Ikväll ska jag och Lad tävla dressyr! (haha) Det är knock out i Skabersjö! Ska bli kul men kommer gråta ikväll, på riktigt. Men jag ska verkligen försöka hålla mig, tror Lad blir ledsen om jag är det. Kanske låter löjligt men jag kommer sakna honom sjukt mycket även fast det bara är två veckor. Jag har varit borta från honom MAX en dag under tiden jag haft honom. Jaja, det är nyttigt att sakna, jag tror människor mår bra av det. När jag läser igenom detta inlägg ser jag hur negativt det ser ut. Jag är så sjukt glad att jag fick chansen att åka till Holland, det ska bli himla kul! Nu ska jag gå och måla naglarna, måste ha målade naglar, det hat blivit en grej. Utan det känner jag mig rädd, naken expoooosed.
PUSS
Det är nyttigt....!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: