josefinolovisa

hoppla

Kategori: Josefin

Kom hem från praktiken igår kväll efter att vi lämnat av Sessan i 37an på Böke. Sen gjorde jag en rejäl uppfräschning av mig själv, rättså skönt efter att i princip ha bott i ett stall tio dagar. Skulle egentligen sova länge idag men vaknade halv åtta av att jag var sugen på frukost och beredd på att börja släppa ut hästar. Så gick upp då sen tittade jag på Bonde Söker Fru - världens bästa program. Åkte till Böke och tog hand om Sessan, vi tog en skrittrunda eftersom hennes skor hänger lite på trekvart. Fixade i sadelkammaren också, fick nästan lite halvt panik när jag såg oputsade träns där snokremmen inte var knuten, lite arbetsskadad tjej.

Nu har jag mindre än en timme på mig att duscha, skriva på praktikrapporten och skriva på hästkunskaps arbetet. För sen börjar PS. I love you på 7an.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: