josefinolovisa

Hurry up

Kategori: Lovisa

Jag känner mig rädd, naken och exposed utan internet. Alltså seriöst. Igårkväll var jag utan hela kvällen. Vår sån sak är halvt paj men den fungerar ibland så då passar jag på att blogga! Igår hade vi bara tre lektioner, som alltid på måndagar. Efter skolan longerade jag Lad i paddocken. Alltså han var såååå himla fin, sjukt! Stolt över min snygging! JoseF red samtidigt på sin nya fina Sessan. MYCKET FIN OCH SÅÅ FINA TILLSAMMANS!
Idag var det bara en vanlig tråkig Tisdag. Tisdagar är alltid tråkiga, alltid. Men det blir ju bättre när jag har mina fina tjajor! Lörd fick en välförtjänt vilodag idag, gick en runda och så fick han nypon. Totaly crazy i dom haha! Nu ska jag duscha! Om internet vill samarbeta sen, kanske det kommer ett till inlägg, vem vet.
Den som lever får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: