josefinolovisa

Jag tror du söker efter mer än du ser, men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar.

Kategori: Lovisa

Hej kära vänner!
Bökedag med bökebyxor! Det gillas starkt. Bara vanliga lektioner idag, inget "häst" förutom stalltjänsten imorse. Schemat är egentligen fett eftersom vi bara har "vanlig" skola fram till halva onsdagen. Då är det hoppträning sen är det häst hela veckan och vi gillarT! Idag har vi lärt oss spela beach-handboll. Inget att rekommendera eftersom man blir blöt om fötterna eftersom gräset är dränkt denna årstid. Alltså inge bra alls... För er som missat så är det storm ute och man håller på att blåsa bort.  Dagarna rullar på och Jessica försöker lära oss Holländska och det är väl bra? Jag åker ju på måndag och jag är sååå nervös... Men jag hoppas att jag klarar mig! Kanske inte bästa läraren men lite skit lär man sig alltid av Djuret. Nu ska jag göra lite läxor sen blir det chill för mig resten av kvällen. Just det, jag har klippt mig idag! Mamma tog cirka 15 centimeter för en vecka sen, bara sådär när det var blött liksom. Idag klippte en frisör mig (pappas tjej) och hon tog typ 10 cm. Haha sammanlagt 25 cm, helt sjukt vad långt det måste ha varit, hahahahahaahahah.
Puss
Repris!!!!!!!!!!!!!! Men ack vad snygg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: