josefinolovisa

Take, this broken wings, and learn to fly again

Kategori: Lovisa

HEEEEJ BLOGGGG!
Imorgon är det skooola och vi gillarT! Saknar Josefeeee fast att jag såg när hon fikade idag! Lad och jag har varit på äventyr idag. Först var vi i Ystad och tävlade. Det gick bra, han vann båda klasserna! Han hoppade grymt! Jag ljuger inte när jag säger att det var fyra nummer till jag skulle rida när vi lastade ut honom till andra klassen, plus en höjning. Men han är snäll och duktig och gör sitt jobb. Han presterar även fast det är stressigt. Puss på min fina. Han var enda nollan i andra klassen!

Efter tävlingen körde vi in till Lee och Jane i Sjörup. Där fick Lad'N gå med Holly i hagen medan vi figade (fikade). Jag red på Lees ponny Sunny och sen körde vi mot Böke igen med min fining i släpet. Härlig dag, jag är trött men ändå inte och nu ska jag nog titta lite på TV. Jag bloggar mer imorgon, pusspuss
Min bästa kompis, han är gryym! (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: