josefinolovisa

KÖRA BIL

Kategori: Lovisa

Har varit på Böke ganska länge idag, myyys men så himla kallt! Tråkigt att det inte är liiiiite varmare nu på påsklovet! Övningskörde nu ikväll och igår, såååå himla roligt! Jag vill bara köra hela tiden! Imorgon ska jag nog ta bussen sex till böke, mysigt när det är lov och allt. Vad gör man inte för att alla ska bli nöjda liksom....?
Saknar CC som befinner sig i Tyskland men tack gud att facebook finns så att jag får lite uppdateringar från henne! Älskade CC. Jag vet inte vad som hänt med Josefin. Ganska tråkigt att hon inte bloggar men hon lever i alla fall eftersom jag såg henne imorse.
YES, jag slipper gå upp klockan fem imorgon. Dagen är räddad fast att alla inte är riktigt nöjda, ibland måste man ändra på sitt liv liksom.
Jag är glad ändå i alla fall. Imorgon ska jag rida två pannis och det ska bli kuwl.

Kommentarer

  • Amanda NNNNN säger:

    naaaaaaaaw cc! hoppas Jacky har gjort bra ifrån sig idag :))) Sakanr dig!! Och dig med josefe!!! <3

    2012-04-03 | 19:22:39

Kommentera inlägget här: