josefinolovisa

Fullt upp!

Kategori: Lovisa

Heeeeeeeeeeej!

Idag har jag ridit två hästar, Mackan och Fuxen! Mackan var sååååååååhääääär fin i skogen, verkligen sjukligt fin! Trots värmen var han lite galen och piiiigg, glada ponnybus! Sen fick han lite spabehandling och mat på det! Han var nöjd och det syntes att han vet att han är kung :)

Nu ikväll har jag övningskört och det gick brabrabra! Praktiken är i full gång och mina dagar ser därför lite oregelbundna ut. Imorgon tar jag bussen 5.59 för att åka till Bööke. Där ska Mackan få gå en runda i skogen och få finfixat. Sen får han komma ut i hagen :) Tar nog Fuxen efter det på en liten tur och sen Voltani. Pappa hämtar mig 12.00 (eller jag kör hem) för att sen börja praktiken 13.30. Jobbar sen till 23.15. MUUUMS. Borde alltså sova nu så jag orkar med hela dagen imorgon!

PUSS
Lilla Mammi och snygge Mackan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: