josefinolovisa

Inte vad jag väntat mig.

Kategori: Lovisa

Helt mållös. Här har vi en snygging som uppskattar allt. Hans glädje lever jag på länge!
 
Imorgon ska jag jobba med ett DJUUR (Jessica) Tur vi är två för det har skett en liten olycka med min arm, hehehehehehehe busikt. Trodde nästan att jag bröt den men nu har jag tagit tablett och den mår bra. Lite blå och svullen men det är sånt man får leva med när man håller på med stoooora hestar!  På kvällen ska jag träffa saknade Carro och hitta på något skoj. Har verkligen saknat henne. 
 
Idag har jag ridit Jessicas Voltani också och det gick brabrabra. Kuligt faktiskt :) Men ska nog faktiskt sova nu! Upp sex imorgon för att ta bussen sju. Precis som på vanliga dar och ni kanske tror att jag bölar. Ni har fel, jag säger bara mums. Skola börja NU

Kommentarer


Kommentera inlägget här: