josefinolovisa

Jag skulle inte ens va hälften utan det jag gör

Kategori: Lovisa

Blev plötsligt väldigt trött. Var astaggad på att blogga för typ en kvart sen. Men nu är jag bara taggad på att sova... 
Har ju lovat Djuret att blogga varje dag nu när jag passar hennes häst och det måste jag ju hålla då... Men igår var ett undantag! Kom hem 23.30 och gick och la mig direkt. Innan jag började praktiken var jag i stallet och fixade och red tre hästar. Fullt upp med andra ord! Mackan gick i skogen och var glaaad, Voltani gick på banan och det gjorde Fuxen också. Jag åkte en timme tidigare till stallet, alltså 6.00 så jag han till och med putsa Mackans tre träns också innan jag blev hämtad av Pappi och övningskörde hem. Det gick grymt bra så jag var gladis :)
 
Men detta var alltså igår! Idag slutade jag vid 14.00 och åkte då direkt till Bökelöke. Björnis hade mockat till mig även fast jag sa att jag mockar själv. Snällt ju men ni som känner mig har nog redan räknat ut att jag mockade en gång till och fixade precis som jag vill ha det, hehhehehe. Mackan gick SUPER idag. Red faktiskt honom på banan (ovanligt!!) idag och tränade lite delar av programmet. FINA Maximus ♥
 
Till Djuret: Med Voltani var jag i sommarhagen och trimmade lite. Hon var fin och pigg! Eftersom hon gått på banan nu någon dag innan så ville hon nog se något annat! Idag var hon fiiinfin! 
 
Mamma hade maten klar till mig när jag kom hem. Dessutom hade hon köpt godis till mig...? Försökte tänka om jag varit extra snäll nu på sitonde men kom fram till att jag varit precis lika snäll som jag alltid är hehehehe. Tack bästa MuHrre! 
 
Idag orkar jag inte lägga upp en bild.
PUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

  • jessie säger:

    hääääärligt! duktiga tjajor! hör av dig när du hoppat nåt mer o när ni bokat nån ev. tävling.. någon som hört av sig efter annonsen?

    2012-08-22 | 22:18:33
    Bloggadress: http://www.jessieswe.wordpress.com

Kommentera inlägget här: