josefinolovisa

Tröttis

Kategori: Lovisa

Hääääääj bloggis! Du är finast så du vet puss

Jobbade på böke idag igen med fina Djuret. Alltså allt blir roligt med henne, aallllllllllllllt! Har ridit tre hästar idag, Hedjas, Mackan och Fuxen. Guldstjärnan får, hmmmm MACKAN såklart!!
Men Fuxen var också jättefin och fick dessutom hoppa honom lite och vilken turbomaskin han är WIIIE!

Igår träffade jag finaste Caroline och vi hade lika kul som vanligt. Precis min humor har den tjejen, gaaash så roligt! Alltså vår sms-konversation innan vi träffades, oslagbar... HAHA Vi tog ett impulsivt beslut om att gå på bio typ 45 minuter innan filmen gick. Då satt jag på bussen hem och luktade häst. Båda två hann och vi var glada...! Luktade inte ens lite häst och hann till och med sminka mig, OMG. ( oh min gud på engelska för er som inte förstod:) )

Var egentligen meningen att jag skulle träffa Jossan och Djuret i stan idag och käka med dem men det blev ändrade planer. Nu är jag trött och det är sista dagen på sommarlovet. Kul har det varit men det roliga fortsätter ju i skolan så bölar inte för det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: