josefinolovisa

And of all these things I've done I think I love you better now.

Kategori:

Hemma(!) för en gångs skull känns det som. Haha sen jag fick mitt körkort har jag typ inte varit hemma alls... Eller jo, typ sovit ett par timmar per natt men annars har jag inte varit här mycket faktiskt. Kul ibland men skönt att ställa in sig i sitt chillmode just nu. Har absolut ingenting att göra ikväll och det är skönt men lite tråkigt ocksååååå. Om någon vill hitta på något så säg till haha (Y)
 
Igår kom jag och Amanda hem typ halv två? Haha vi sov dirren sen imorse var det tävling på G så det var bara att köttaaa. Båda hästarna fick vila idag. Frös som ett djur och är trött som ett också... Den nya istiden är kommen, så är det bara.
 
Har inte så mycket mer att berätta. Kan säga att jag älskar spotify, min beeesta kåmpis såhär en chill kväll i DECEMBER. Mys med lite juletider.
 
PUSSPUSS 
DJUERT OCH JAG, december 2010. Mums så längesen det känns... 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: