josefinolovisa

Året 2012

Kategori: Josefin

JANUARI
Inga bilder, antar att jag var vinterdeppig och spenderade mina dagar på Böke med hästar och andra djur.
 
FEBRUARI
Två favorit flickor som myser, Sässy och Lovveman.
 
Var i GBG på horse show med Lovve och Amanda, det var kul som alltid.
 
MARS
Jobbade lite, sålde, åt, levde och drömde om kakor samt rullade massa chokladbollar.
 
APRIL
Umgicks med Viky och var allmänt snygg and fabolous.
 
MAJ
Fint väder, fin häst, fint liv.
 
Golfen kom in i mitt liv, och var också rätt fin.
 
JUNI
''Utspark'' för en Böke klass och vi som då var tvåor levererade godaste röran (spyr).
 
Åt middag med klassen en kväll, jag och djuret var på topp. Roligast var nog ändå när jag somnade i sadelkammaren dagen efter.
 
Skolavslutning och sommarkänsla på Böke, jag i klänning med världens bästa Sessan.
 
Midsommar i Svedala då jag och Djuret körde all in. Artic jordgubb föralltid i vårt hjärta, eller? Träffade även världens bästa kille där även om jag inte kom på det förrän några veckor senare.
 
JULI
Släppte Sessan på bete så hon fick leva lite vildhäst liv.
 
Djuret bodde hos mig och vi levde livets glada dagar, work hard play hard...
 
AUGUSTI
Tog ÄNTLIGEN körkort, bästa jag gjort i mitt liv.
 
Var brun, lycklig och spontan och tog med Sanna på lite fezt.
 
Började fyra veckors praktik och levde mitt liv i stallet, red massa fina hästar.
 
SEPTEMBER
Sessan var tillbaka på Böke och på topp, vilket resulterade i placeringar i båda klasserna en tävling.
 
OKTOBER
Fick körtelfeber av min kära pojkvän och levde som en döende i några veckor.
 
NOVEMBER
Hade ingen bild här iheller, men Sessan fick konstaterat ledinflamation vilket var väldigt tråkigt. Annars gjorde jag mest det vanliga. Inget superkul med andra ord.
 
DECEMBER
Snö på Böke och josefinolovisa var lyckliga, åkte säck som bara två pack kan!
 
Var inställd på KBK, allt och alla var allmänt pepp. Levde som man alltid skulle göra med vänner, fezt, plugg, vodka och hestar. GNÄGG!
 
Roadtrip på ca 10 h till vår älskade värmlännings hemtrakter. Var underbart, men något av en kulturkrock (chock) för djuret och mig som är skåningar for real.
 
Sen blev det jul och jag och mamma pyntade granen mycket fint.
 
En bild på josefinolovisas älsklingar, blogghästarna SässoMäck får avsluta året.
 
2012 bjöd på rätt mycket när man tänker efter, summerar det med;
Det blir inte alltid som man tänkt sig... MEN KUL HADE VI!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    så fint inlägg <3333

    2013-01-04 | 22:32:18

Kommentera inlägget här: