josefinolovisa

#bra #helg

Kategori: Josefin

Känner mig instagram skadad som skriver taggar hela tiden, och ändå uppdaterar jag inte min så ofta. Jag har haft en jättebra helg, och speciellt glad över att det har kommit snö till skåne. Jättemysigt, fint, ljust och det bästa av allt - ingen mer lera ute!

Idag har jag besökt Malmös nya stolthet - Emporia. Tyckte det var bra där faktiskt.Mycket affärer och många affärer som inte finns någon annanstans i skåne. B.la. Hollister. Jag köpte en vinterjacka, en dunjacka från serious sally, jättemöjs. Köpte en topp från någon random affär som hette oasis, glittrig med jättefin rygg. Tänkte ju egentligen köpa lite julklappar men hade inte så mycket inspiration så blev inget.

Annars har jag åkt såååå mycket buss och tåg denna helgen, inte likt mig... Älska kollektivtrafik... Har sovit hos min pojkvän båda nätterna, han är bääääst. Har varit hos Sässy med såklart, hon är är också bääääst. Alla i Josania landet är bääääst...

....men tyvärr existerar pluggande där också och nu har jag historia och engelska att göra, it sucks men jag klarar deeeee.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: