josefinolovisa

Får nog hålla med presidenten av Josania

Kategori:

Ganska mysig helg faktiskt. Har idag kört typ 60 på motorvägen, snökaos men lite kul ändå. Har ridit en ganska fin Fux, eller fin får jag nog säga fast han slet sig när jag skulle ta in honom... Så går det när han inte vill in men jag vill det. Vi hade alltså inte samma åsikter men det löste sig när Rödis kom med mat.
 
Har skrittat ut i snön på Macki med hon som äger Josania landet. Han är en klass för sig själv och kommer alltid vara det. Älskade ponny ♥ 
 
Denna veckan blir kul tror jag, ni vet när man har en sån känsla. Ska nog också boka in en liten trip till Stockholm och det kan ju bli spännande? Kul i alla fall och man inser hur mycket man saknar vissa människor i sitt liv :)
 
Bjuder er på en bild på den finaste i min närheeeet 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: