josefinolovisa

För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

Kategori: Lovisa

SKITDAG.SE och jag bara hatar den. Var rätt kul igår, ganska mycket kaos och lite gal1 men som sagt, rätt kul. Var dock ett par händelser som jag skulle vilja strunta i. Inte kul alls och har varit ledsen idag. Hatar att vara ledsen, jobbigt och tröttande. Men tröttheten beror nog ocksåpå att jag sovit 2,5 timmar på 38 timmar. Borde kanske inte blogga mer, huvudet snurrar ihop alla bokstäver. JOBBIGT.
 
Besviken på allt och alla men det får man väl vara.?På allt utom Mackan som förgyllde min dag lite när vi satte två klockrena rundor på duellhoppningen. 23 sekunder, mums på det. Tror faktiskt vi var svårslagna och bäst för dagen. Kul att rida omhoppning på en ponny som kan. Riktig känsla faktiskt. 
 
Imorgon är det jullov och det ska bli skönt. Har dock ett mysigt utsläpp både lördag och måndag. Får bara tänka KBK och kötta. 
Hade nog inte överlevt denna dagen utan min finaste Macka.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: