josefinolovisa

Give a little time to me, we´ll burn this out

Kategori:

Pluggar fast det är lov, inte rimligt alls. Men har en uppgift kvar som ska in idag. Skriver det sista bara, nästan klar! Sen är det lov och jul och allt annat möjs. 
 
Mina finaste tjejer är på väg till varma landet (wärmland forever) och jag är inte med dem. Vad hände där liksom? Saknar dom redan och vill helst vara med dem nu nu nu. Är alltid glad med mina bästaste bökegiirls. Tur Sjölleman är kvar på böke. Hade varit kaos annars... ♥
 
Har ridit båda mina fina idag. Macki i skogen, bäst som alltid med Fuxen får en guldstjärna idag! Fina gosse!! Han är så kaxigt fin, snygging liksom. (JUST DET! HÄSTARFINNSINTE)
 
Nä, ska nog skriva klart nu så att jag kan få lov på riktigt. Imorgon ska jag träffa Louvisa och jag saknar henne verkligen. Jag träffar många alldeles för sällan, skärpning på mig. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: