josefinolovisa

Life is a rollercoaster, just gotta ride it.

Kategori: Lovisa

Det är lov. Det är skönt. Sover till typ 11 varje dag. Mackan är i chillmode. Fuxen är fin just nu. 
 
Lite så är det men jag saknar Josefin som jag inte träffat sen i fredags och det är ju lite tråkigt. Om hon har insläpp idag träffar jag henne i alla fall men jag orkar inte gå och kolla nuuu. Ska snart ta på mig stalloutfit och bege mig mot limhamn för att hämta pappis bil. Får ha den idag och jag blev glad. 
Världens finaste Drumlin Lad♥
 
Har handlat rätt så många julklappar men har några kvar, typ dom svåraste... Vad handlar man till sin mammi liksom? JETTESVÅRT, hon förtjänar ju bara det BEEESTA... Vilka problem jag har... Puss på muHrre i alla fall.
 
Nu måste jag nog ta tag i mitt liv lite mer. Hejdå bloggis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: