josefinolovisa

livet är livet

Kategori: Josefin

Sitter här i min nya klänning, jag är kär! Ska ha den på nyår såklart men tror aldrig jag vill ta den av mig. Har köpt ganska mycket kläder på sista tiden, men man lever bara en gång och jag blir lyckligare av saker än att ha pengar så lika bra att spendera. Imorgon tänkte jag inviga mina nya Animo ridbyxor, mums.

Längtar också till imorgon då min fina, underbara älsklings göteborgare kommer hit!

Vet inte så mycket mer egentligen, tiden går för fort och jag undrar mest hur jag ska klara tolv veckor utan honom som gör mig till världens lyckligaste.

För min andra älskling Sässi väntar återbesök hos veterinären om några dagar och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon är helt frisk nu. Både hon och jag behöver komma igång på riktigt igen, saknar att hoppa, saknar att tävla och saknar framför allt känslan när allt bara klickar och det känns som att vi kan gå hur långt vi än vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: