josefinolovisa

ohhhhh äntlingen, djuret är tillbaka!!!!!!!!!!!!!!

Kategori:

ohhhhh ja! eller ja, AAAAAAAAAAH OHYEAS.
Mitt första oseriösa blogginlägg (syftar annars på projektarbetsbloggen) (vilken långt ord) (måste komma ihåg det) (till en kommande hänga-gubbe alltså) (...men låt oss gå vidare!)
 
Ja OKEJ, som sagt mitt första "roliga" inlägg på typ, ja sen midsommar!!
Väldigt glad tjej (djur, italiernare, ja ni vet).
 
Sitter & skriver ett jätte jobbigt engelska arbete, detta var precis vad jag behövde! (Behöver också en dusch, men det har ni inte med att göra). MUMS.
 
Vad har ni missat sen midsommar? Ja så himla mycket?! Ska jag vara serre eller kul? Eller både och? Eller ska jag egentligen bara berätta om helgen. Den var ju ganska rolig. Det bästa med helgen var ju att hela bökegänget (gnägg-gänget) gjorde något tillsammans, händer inte ofta & det var för himla bra.
 
Men okej vi börjar med midsommar, vänta.. nej midsommar strycker vi !
Så, nu en ny start.
Bodde i Genarp en hel del i sommar, hos er kära JOSEFIN! Detta för att jag jobbade i ett stall typ där, dock cyklade jag 30 min enkel resa (alltså en timme per dag) VARJE DAG, förutom när JOSEFINS snälla farmor körde.. snällt!!
Ja, det var kul & tråkigt, ni förstår.
Ehm, ja vi hade ju typ kul. TYP VÄLDIGT KUL.
Sen var vi ute & hade skoj lite också, gjorde tyvärr Jossans föräldrar oroliga några gånger när vi aldrig kom hem från malmö.. illa.. men så är det. :) (första smilen, är de OK lovICE??)
 
Vad har mer hänt i sommar fram tills nu, ja VINTER.. mums.
Träffade en underbar kille, Moggeman (riktigt namn Morgan). Så ja, inte bara Jossan som fått en söt pojke denna sommar. Ska snart sluta vara så här serre berre, men kan väl slinka in att vi hade 4 månaders för inte så länge sen.. värt ett AW? Mmm, det är det <3 (söööd)
 
Okej, nu till helgen.. (för jag vet att ni inte bryr er om min sommar egentligen, särskillt inte att jag var i Holland.. Igen.) & ni bryr er säkert inte heller att jag ska sluta med hästar & att jag sålt min häst.. eller att jag har en häst nu på försäljning... nä jag vet super tråkigt....... :D
 
HELGEN, 200 dagars (189 dagars) ALLA 4 amigos var samlade, vi drack & hade skoj. Träffade nytt folk & hade skoj. Kissade i skogen & hade skoj. Sov alldeles för lite & hade skoj. (jag vet att josse hatar & ... haha !!!)
Ehm, ja vi hade ju skoj som ni nog förstod, trots lite spya, förvirrade människor & ja en dörr som lossnade.. mums på denna helg.
 
Oj, det blev en del.. dags att avrunda.. varför säger man avrunda.. haha fult.
Vill avsluta med att jag älskar mina kära vännor, ni är bäst!! absolut bästa tjajorna ever. <3 (älskar min man också såklart, men i denna blogg får jag ju skriva att jag älskar er mer. OK?) <3 (för ni är bäst, ok?)
 

Kommentarer

  • Gurli säger:

    Vi gillar djuret,hon är bra !!!

    2012-12-10 | 18:04:42

Kommentera inlägget här: