josefinolovisa

Ponnytiden slut på riktigt

Kategori: Lovisa

Tävlade cup i helgen, dressyr igår och hoppning idag. 
 
Mackan var jättefin igår, speciellt på framridningen. Finast och man blir bara glad av honom. Lite pigg på banan och tyvärr inte vår bästa runda! Fick ändå 65,5 procent och slutade en utanför placering! Ett poäng mer och vi hade blivit fyra... Lite surt men vi var nöjda ändååå! :))
 
Idag var det hoppning och vi visste inte om vi skulle komma iväg eller stryka oss. Vi vågade dock köra (väldigt försiktigt) och kom både fram och tillbaka! Haha häääärligt! Mackan hoppade i alla fall bra! Red typ på långa tyglar och tänkte inte haha :) Felfria och slutade på en andraplats i klassen, typ 26 starter och det var riktigt kul! Detta gjorde också att vi vann hela cupen. Alla kategorier var sammanslagna och jag och Mackiii hade alltså högst poäng av alla i stora cupen! 
 
Som vanligt var Mackan helt galen på prisutdelningen men som den kung han är så showar han och drar åt sig all uppmärksamhet. Han vet precis vad han ska göra, äkta kung ♥
 
Känns som detta var det mest perfekta avslutet på detta underbara tävlingsåret och såklart denna underbara ponnyTID. Får tacka alla mina fina ponnysar jag haft med mig och tack till finaste Mackii som gjorde min sista tid helt perfekt. Känns jättekonstigt men nu ser vi fram emot nästa år när vi ska fightas mot dom stoooora! (Dessutom får jag tävla utan väst och det är underbaaaaaart) 
 
Fina priser, wiiiie :)
 

Kommentarer

  • Gurli säger:

    Grattis till segern !!!!! Och lycka till bland de stora......

    2012-12-10 | 18:00:49

Kommentera inlägget här: