josefinolovisa

STUDIEDAG

Kategori: Lovisa

MUMS.
 
Vaknade typ halv åtta, gick upp åtta. Såååå skönt. Pratade precis med djuret, hon ringde och bara "hej Bubba". Haha kul morgonhumor. Verkade ganska taggad på kvällen och det är ju kul! "JAG ÄR INTE PÅVERKAD, JAG ÄR BARA MIG SJÄLV". Underbara citat man fått av henne under dessa bökeår. 
 
Fick nyss reda på att jag också får ha pappas bil hela dagen och hela morgondagen. Haha så glad jag blev nu! Ska sticka och hämta den snart innan jag sticker till bökelöke för att fixa lite för hästens dag imorgon och sen fixa min finaste lilla panni! 
 
Måste nog ta tag i mitt liv nu, tror inte ni hör mer från mig förrän imorgon kväll.
 
Kan ju underhålla er med lite konversationer mellan mig och min bloggkompis så länge:
KUL VA? Har tagit bort lite men hoppas ni fattar lite haha
 
 
 
PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: