josefinolovisa

Tackar Gööd för bloggandet...

Kategori: Lovisa

...och tar nu själv över. Trött.tjej.se här alltså, mina ögon går seriöst i kors men innan jag får sova måste jag fixa lite mer bland alla saker som jag haft med mig överallt i helgen. Haha hade en hel ikeapåse med mig igår till Amanda, med sovkläder, feztkläder, tävlingsklkäder och ridkläder. Kändes lika bra att packa i en riktig påse liksom. 
 
Vi hade i alla fall riktigt kul igår. Det var gal1 och stört men när vi är tillsammans blir det bara kul. Mina bästa bästa böketjejer, äkta SHUDRAS ♥ Min bacillskräck övervanns tydligen också lite och det är ju bara sjukt...? OH MY GOOD blev ni förvånade nu ellOr?
Nä, vet ni? Nu ska jag fixa lite sen ska jag sova tills jag vaknar. Riktigt skönt ska det bli och imorgon väntar världens finaste ponny på mig på Böke. Jag hoppas inte på snöstorm för jag är taggad på sista föralltid. Åh fy, men sen blir det andra bullar...
 
PUSS
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: