josefinolovisa

Well, you only need the light when it's burning low

Kategori: Lovisa

Mår bra, mysigt med julen men typ ingen julkänsla alls. Har konstaterat att den försvinner lite när man blir äldre, börjar alltså bli gammal. Fast nä, jag kommer aldrig bli gammal.
 
Ska till stallet imorgon och rida båda mina fina :) Ska pussa extra mycket på dom imorgon. Måste ju förstå att det är julafton liksom! Mackan ska få två paketer och han kommer bli glaaaad. BÄÄÄÄST
 
Har jobbat på skolan idag och det var chill. Red Felicity och hon var lika fin som för typ ett år sen, mums på henne. Sen gjorde jag dagens goda gärning när jag körde en etta till Lund så hon hann med sitt tåg till Småland. Kände mig i alla fall jättesnäll och hittade till och med hem (!!!) därifrån i snökaos och allt. Doooktig tjej! Har också fått presenter av hästägarna idag, blev så himla glad! Förväntade mig verkligen ingenting och dom är bara för söta :)
 
Ska fira hos Pappa imorgon kväll. På tisdag, alltså juldagen, firar jag med mammi hos mormor som vanligt. Mysfaktorn är hög. 
 
Nu orkar jag inte skirva mer men nu kan ju underhålla er med en liten filmis på Fuxen när han fick hoppa lite i veckan :)
 
Ganska taggad men ändå cool :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: