josefinolovisa

dagens ljug

Kategori: Josefin

Sitter nu framför min dator och vågar inte göra något för jag tror Gud kommer straffa mig närsomhelst. (Visst skriver man Gud med ett stort G, känns som det iallafall?)

Idag har jag hoppat med hesten, en klapp på duktig hest. Nej, men det var kul. Mamma red också lite, kul det med. Imorgon ska jag släpa (hahah) ut dem stackars djuren = upp rätt tidigt = sova efter bolibompa (big brother).

För att vara lite serre har jag även kört på körskolan idag, första lektionen evah. Eftersom jag aldrig är nöjd så tyckte jag inte att det gick bra, men det gjorde det kanske.

MEN IALLAFALL, nu ska jag duscha och sånt.

måsteslutaskrivaettkortblogginläggochsengåtillbakaochredigeraförattskrivalängre,slutatalltidmedattjagfastnar.

Kommentarer

  • gurli säger:

    dagens ljug "mamma red oxå lite" ! = skrittade runt på långa tyglar men det blir kanske mer nästa gång.......

    2012-02-23 | 10:13:18
  • amanda sjöland säger:

    släpa ut djuren

    AAAAAAAAAAARHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA SERIÖST HAHAHAHAHAHAHA DÖÖÖR HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH

    2012-02-23 | 21:26:16
    Bloggadress: http://amandapaulina.devote.se
  • nyfiken säger:

    vilken bilskola går du på? svedala?

    2012-03-03 | 18:52:34

Kommentera inlägget här: