josefinolovisa

En riktig njutardag.

Kategori: Lovisa

HAHA kul ellor. Har skrittat en lång runda idag, mysigt faktiskt. Snart lov och vi gillarT. Fast man ska egentligen inte klaga på skolan, vi har det fett bra alltid. MUMS. Jag skulle sprungit idag men det sket sig. Ska kanske göra det nu? Fast nä, har fått massa choklad idag så det är ju inte lönt. Kommer ändå bli fet... Imorgon börjar mitt nyttiga liv, PÅ RIKTIGT. I alla fall fram till och med Göteborg, för i GÖTET, där mölar man (Bokstavligt talat). Vissa människor förstår jag mig inte på ibland. Jag behandlar i alla fall andra så som de bahandlar mig, punkt och slut. Inget bölade här inte, orkar inte alltid vara den där glädjespridaren som MÅSTE vara överlycklig hela tiden. PUSS OCH KRAM SKUMBANAN
Världens jättebästa Berry (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: