josefinolovisa

jetteroliga frågor, från egoinas.se

Kategori: Josefin

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- ”Var är min Iphone?” Mmm. Jag vet. Pinsamt.
Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
- Pratade med min faster. Hon är gullig, även fast hon vet att jag är vuxen och tjänar egna pengar insisterar hon alltid på att ringa upp mig när jag ringer till henne.
Vilket humör är du på?
- Just nu är jag irriterar över att min jäkla äckel-blogg inte vill funka med appen på telefonen.
Vad har du på dig just nu?
- Joggingbyxor och en gul, ful, snordyr tshirt som jag fick av min förra chef av någon anledning.
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Jag sitter faktiskt och överväger att gå och handla lite chips & dipp. Är dödligt sugen. Men det känns lite sådär singel-tragiskt. Har liksom tänkt äta det till Big Brother dessutom..
Hur mycket var din senaste lön på?
- Tror jag tog ut 12.000. Saknar att få lön in på kontot varje månad. Den där överraskningen liksom.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Yogurt, blåbär, persikor, äpplemust och lax. Sjukt random. Jag vet.
Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Någonsin? Ehmmm… Det kan ha varit yahoo eller spray som vi använde som sökmotor i skolan när jag gick i mellanstadiet. Innan dess spelade jag mest Hugo (älskade Hugo!) och ritade när, eller OM jag satt vid en dator.
Vad ska du göra ikväll?
- Titta på Big Brother och sedan tittade vidare på New Girl. Känner igen mig i den tjejen. Fast jag är mer dämpad. Faktiskt.
Vilken låt lyssnar du på idag?
-Somebody that I used to know. Älskar den låten.
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Packade väskan inför Stockholm.
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Vet inte om det räknas som en komplimang, men är väldigt säker på att mannen i butiken runt hörnet kommer att kalla mig ”habibi” som han alltid gör, nu när jag ska handla mina chips.
När fotade något senast, och vad?
- Tog en hej-här-är-jag-bild till detta inlägg. Varsågod:

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Kan jag få dö och efter det varför inget sms.

 

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
Nä, ringa är inte min grej.

 

Vilket humör är du på?
Ett inte så bra humör. Är på typ 33%.

 

Vad har du på dig just nu?

DAGENS OUTFIT! Kingsland strumpor, Kingsland ridbyxor, svart tröja.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Hm vet inte, är inte alls hungrig och nästan allt smakar äckligt när man har ont i halsen.

 

Hur mycket var din senaste lön på?
1300 eller något tror jag.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Eh, kommer inte ihåg. Men tror det var på Willys i Göteborg och då köpte jag Risifrutti och godis heheee.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Det vet jag inte? Eller det berors ju på. Om ni menar idag så var det gåggle.

 

Vad ska du göra ikväll?

Skriva lite om djur, duscha och sova.

 

Vilken låt lyssnar du på idag?

Just nu, Heart of life med John Mayer.


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Hade körlektion tror jag.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Hahah, konstig fråga ändå. Vet inte faktiskt. Men skulle ju bli glad så ni kan ju gärna kommentera något fint eller sååååååå eeehhe.

 

När fotade något senast, och vad?

Hotellrummet i Göteborg på uppdrag av mina föräldrar....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: