josefinolovisa

Sportlov

Kategori: Lovisa

-bokstavligt talat... Haha dessa dagarna har jag varit i stallet typ 8-16.30 varje dag. Som idag, hade utsläpp imorse. Kom till Bööööke kvart i åtta, släppte ut sex hästar, en skulle ridas. Red en timme, runt sjön! Galet men panni var pigg och jag lät honom springa om man säger så..!!! Det behövde vi, busa av oss lite! Sen mockade jag tre boxar, fyllde exakt 12 höpåsar och gjorde 12 hinkar med maud. Sen fixade jag min transport som var kaos sen red jag minst en och en halvtimme till. Tog bussen halv fem, trött tjaj.se. Har ju cyklat fram och tillbaka till södervärn också, doooktigt! Imorgon har jag i alla fall sovmorgon och det är najs med stora bokstäver NAJS.
Haha när jag var ute och red i bokskogen så var allt frid och fröjd. Skulle rida runt sjön men kom på en ännu bättre idé. Skulle rida runt sjön men samtidigt en slinga i själva skogen. Allt är super men sista biten på slingan är typ avspärrad. Jag bara oh noooooo. Två killar stod och sågade en massa men dom hade hörselskydd så jag antog att dom inte skulle höra om jag ropade. (Dom såg alltså inte mig haha) Så jag vänder men istället för att rida hela långa vägen tillbaka tar jag en genväg? Haha jag hoppades i alla fall på det men denna vägen tycktes aldrig ta slut. Till slut kommer jag ut perfekt på min väg igen, alltså den vägen jag var på väg till från början. (haha den meningen blev kul)  MUMS. LYCKA I LIVET!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: