josefinolovisa

Twitter är gooott

Kategori: JosefinoLovisa

Idag är det en riktig njutardag. Haha, kanske, jag vet inte riktigt med det blev en bra början till detta inlägget. Fast nej, har funnits bättre dagar! Idag busred jag med Djuret i ridhuset. Galet men ack vad kul. Det tyckte heeestisarna med! Djuret och hennes snygging Voltaaaaani är så fina tillsammans, puss på er fina flickor. Vi bushoppade lite sockerbitshinder och vatten, kuwl.  Sen fick vi känna av lite bökestress men djuret och jag klarar allt tillsammans. Jag har varit duktig idag, pluggat! kan även tillägga att matteprovet gick överförväntan, och jag menar över förväntan PÅ RIKTIGT! Tack käre Gud för att du är så snäll ibland. (Tack min hjärna för att du faktiskt är ganska smart)
Dagens guldstjärna går till min mobil som hade 1 % batteri när jag var i Svedala, jag sätter igång spotify  och tänker "ja, den håller så länge den håller, kanske går en låt i alla fall". Mobilen dör när jag går i sista trappan upp i mitt hus (måste tillägga, femte våningen, så att ni verkligen förstår hur länge den höll) Visserligen parerade bussarna MICKET bra idag men ändå!!! Typ 30 minuter, OHYEEEEEEEEEEEEEE (OBS, internskämt!!!!!) PUSS PÅ MOBBE (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: