josefinolovisa

Vååååår

Kategori: Lovisa

Imorse var Böke isbana, man hade seriöst klarat sig bättre med skidskor där än vad man gjorde utan. ALLT var is vilket resulterade i att hästarna fick bli inne, trots broddar... Sen JÄUVLAR smälte det och efter sista lektionen när vi kom ut så var Böööke inte vitt längre. Hagarna var helt rena från snö och solen stekte. Gick typ 40 minuter med Josefé och Sessan. LadN var naken och det är INTE ofta min gosse får gå naken och visa sig för allmänheten. (Har absolut inget att göra med att han fryser utan för att det är pinsamt)


När jag väntade på bussen hem så tyckte jag att det kändes som att någon knackade på mina fötter under jorden. Inbillade mig att det var en mullvad som ville upp och flyttade mig självklart genast! Känns som jag läst lite föör mykcet om mullvadar på lektionerna...
Paddocken i mitt hjärta, tänk när det gick att rida där... Fast jag ska inte klaga, den sviker nästan aldrig oss. Bara precis när det är snö annars funkar den ALLTID!
PUSS
JUST DET: DET ÄR LOV (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: