josefinolovisa

Vi har gjort det förr, men detta var extremt

Kategori: Lovisa

I fredags när vår klass åt på böke hade vi sjukt kul. Vi brukar alltid ha det men just i fredags så brast det för mig och Josefin. Det var helt sjukt som vi skrattade. Jag grät så kul allt var och Josefin fick ställa sig upp för att få luft typ. Egentligen var det inget särskilt, eller jo det var det ju men det var ett EXTREMT skratt alltså. Hahahahahahahahah satte precis i halsen för jag började tänka på det nbär jag åt så började jag skratta jättemycket hahahahahahaahah. Det var det att hela klassen blev liksom tyst i två sekunder för att sen börja skratta för att vi skrattade. SJUKT
LEV LIVET OCH SKRATTA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Som Josefin skrivit, seriöst våra skämt är inte att leka med. OHYEEEEEEEE bästa skrattjoseF. Kom så äter vi lite mäskmat.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag läser din blogg Josefin.

    2012-02-04 | 21:28:31

Kommentera inlägget här: