josefinolovisa

Befinner mig i Ystad och ska strax ut och natta hestisarna!

Kategori: Lovisa

Gick bara till lunch idag! Hade hoppning på eftermiddagen och Lad står ju ändå inte på Böke så jag tog ledigt. Åkte till Landäng med mammi sen handlade vi lite maud med. Ledig imorgon och på Fredag så det är sköööönt.
Fick träffa efterlängtade Läääääd idag, hade inte sett honom på över två dygn! Han blev glad att se mig och vi hoppade i paddocken. Fiiiiin ponny som ville lite mycket idag. Pigg om man säger så men glad i alla fall!
Red Puffis och Sunny sen också, båda var fina!

För en stund sen var jag ute och putsade mina saker och borstade på panni. Kom in, tog en dusch och har nu precis skrivit ett halvt arbete. Duktig chey! Nu ska jag gå ner till mammi som antagligen väntar på att vi ska gå ut i stallet.
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: