josefinolovisa

CHACHA

Kategori: Lovisa

HEEEEEEJ BLOGGISH!
 
Jag har varit i Ystad onsdag till idag så jag har inte kunnat blogga. Har bott hos Lee där och LadN är självklart med, han är med mig överallt haha. Imorgon börjar skolan och det är skönt! Jag älskar rutiner och på loven blir det aldrig det. Har kollat på Adela och vårt schema ser dock INTE bra ut, jaja hoppas vi överlever. Ska plugga nu och tror jag ska baka scones sen. Är alltså hemma i lägenheten nu och det är sköööönt. Det är sjukt mysigt att på på gård och så men jag är van vid stan så hemma är alltid bäst liksom. Har egentligen inte så mycket mer att berätta, dagarna har rullat på med massa ridning.
Kan berätta att Lad var ASFIN igår, helt sinnes! Hoppade lite i paddocken! Han är kvar i Ystad nu och flyttar inte till Böööke förrän nästa onsdag. Jag och mamma ska nämligen passa Lee och hennes familjs hus en vecka från och med onsdag. De ska åka utomlands så jag och mamma ska vara borta EN VECKA!!!! Men hoppas vi klarar det wiiiiiiiiiiie. jag går i skolan tisdag och onsdag sen är jag ledig resten av veckan.

(skulle lägga in en bild här med det går ej.)

Jag kan berätta en sak till, GÖÖÖÖD har fixat spotify igen- överdrivet najs.

PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: