josefinolovisa

Djuret, oh djuret du förgyller min dag!

Kategori: Lovisa

Seriöst nu. Bestämde mig för att skriva ett fint inlägg till en av mina bästa vänner, Jesscia Djuret Andersson i hopp om att hon ska skriva ett om mig, hehe busikt. Sneaky som man är liksom... Nä, åter till Djuret. Djuret är den som väldigt ofta gör skolan rolig. Hon gör alltid alla våra dagens citat. Hennes korkade (MEN SÖTA OCH BÄSTA)(var tvungen att skriva förra parantesen för att djuret inte ska mörda mig) personlighet gör att allt blir roligare. Vem skriver liksom "jag skreck åt min häst när den inte ville gå in i släppet för den var mät" (jag skrek åt min häst när den inte ville gå in i släpet för den var mätt). Riktigt roligt punkt och slut. Man kan vara hur trött som helst och djuret är alltid lika speedad. Hon kallar på en och man tittar upp från böckerna lite halvsurt. Sen lyssnar man på djuret, allt blir kul, jag låååvar. Tack för att du är du djuret. Ändra aldrig på dig och fortsätt vara artemis pilars älskare forever and ever.
PUSS endast till JESSIEGUMP, älskade tomteknäckarN. Kär ungdom har en miljon namn

Kommentarer

  • jessiejump säger:

    awwwwwwwwwwwwwwwwww har några minuter till att finslipa på mitt inlägg!!! PUSS

    2012-01-26 | 19:47:36
    Bloggadress: http://jessiejump.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Varför kallas hon djuret?? :)

    2012-01-27 | 20:47:46

Kommentera inlägget här: