josefinolovisa

Ensam hemma @ LOVICE

Kategori: Lovisa

Har varit duktig idag och tvättar just nu faktiskt! Ska ju bo i Ystad en vecka från och med imorgon så måste ha lite kläder rena...! Har inte sett panni på över ett dygn och jag mår dåligt av det. Men nu är mammi hos honom så förhoppningsvis blir han bra skött, kan dock inte lita riktigt på min busiga lilla muHrre.
Idag var det äntligen skola igen, sjukt men sant. Älskar Bööke, det är typ mitt liv. Mina fina tjajor i SRG10SVE, allting blir roligare med dem! Sen måste jag ju skryta lite med provresultat idag... Fick tillbaka provet som vi har haft på antiken inom svenska B innan jul. Jag hade full pott, 50 av 50. SÅÅÅÅ GLAD! Känns som det kommer bli en bra termin och hoppas jag har rätt! Får man bra resultat på prov tycker jag man blir så sjukt mycket mer taggad på att anstränga sig. Får man sämre så känns det typ lönlöst eller vad man ska säga. Jaja, nu ska jag i alla fall skriva klart naturkunskapen som ska vara inne next week. Får använda min energi jag fick idag till att studa det sista innan jag ska dejta kudden.
PUSS&KRAM EDER EGNA LOVICE

Kommentarer

  • Anna säger:

    HEJ, HUR HÖG ÄR DIN PONNY OCH HUR LÅNG ÄR DU? KRAM (svara gärna i ett inlägg)

    2012-01-10 | 22:52:13

Kommentera inlägget här: