josefinolovisa

sista delen

Kategori: Josefin



Var på Landäng och skulle kolla läget bara, så ser jag att det finns en GPA kvar av den modellen jag ville ha plus att det är min storlek, kändes lite som ödet så jag var ju tvungen att köpa hehe... Nej men seriöst, jag har haft min Lamicell i typ 3 år nu och den har en brun (bajs?) fläck på sig och är allmänt sliten så behövde faktiskt en ny hjälm.




Igår köpte jag äntligen nya hörlurar också, efter att ha levt med billiga hörlurar som sprängdes efter typ två gånger och ett par som hade jättekort sladd så jag bara kunde ha musik i ena örat kan jag äntligen lyssna ordentligt igen och leva i min egen lilla värld.

Så nu är jag lite fattigare men mycket gladare och det är ju bra. Från och med nu ska jag spara pengar till Göteborgs resan, seriöst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: