josefinolovisa

Sömn är bra!

Kategori: Lovisa

Sov tio och en halv timme inatt och det gillas skarpt. Idag ska jag till Bööööke och rida med mammi! Längesen nu och därför är det extra myset (mysigt på skånska)! LadN ska nog mest bara få busa av sig lite, är nog precis vad både han och jag behöver! Det är typ det enda som är planerat för mig denna helgen, och att jag ska övningsköra imorgon. Ganska skönt faktiskt, att inte alltid ha ett fullspäckat schema. Även om det är så jag vill ha det hehe buziKt. Har anmält mig till min första tävling, galet så sugen jag är nu! Sist jag tävlade var i början av november(!!!!!) Jag som är den sjukaste tävlingsmänniskan man kan tänka sig anser att det har gått alldeles för lång tid (och det har det.)
Skolavslutning 2011, myyyyys

Kommentarer


Kommentera inlägget här: