josefinolovisa

Trö[email protected]

Kategori: Lovisa

Vill bara soooova... Hade jag gått och lagt mig nu hade jag nog sovit till 10 imorgon men tråkigt liksom. Hade en rolig kväll igår med FINA tjajor! Mysfaktorn var hög och mauden var god, kan ju inte bli bättre! Gick upp sju idag (läs skulle gått upp) men blev nog inte förrän halv åtta i alla fall. Djuret och Josef skulle jobba på Böööke så det var bara att le och vara glad.

Tog bussen från Svedala, känslan när man just inser att bussen nog precis gått så ser man den runt hörnet, UNDERBAR! Fick dessutom åka gratis för man kunde inte betala med vanligt betalkort idag, najsnajsnajs. Sen när jag kommer till Södervärn pissregnar det, jag har ställt in mig på att gå hem eftersom man måste ha busskort för att åka statsbuss. (Som ni nog förstått så har jag inget busskort hehe...) Jag kom på den briljanta idéen om att smsa och få biljetten där. Jag smsade och bussen kom på dirren. Dock så fungarade inte mobilen då, vet inte varför men det blev i alla fall en gratistur för mig där också! WIIIE glädjen var hög!

Måste även tillägga att jag longerade Lad idag och han har nog aldrig varit så fin, fyyyyyyyyyyyyyyyyy! Han gillar nog att det är nytt år! Hoppas det iallafall...  Han fyller år idag, eller enligt passet. Jag tror inte han gör det men om, GRATTIS FINASTE LAAAAAAD (L)

Pusspuss nu ska jag chilla precis som jag gjort hela denna dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: