josefinolovisa

you're just a daydream away.

Kategori: Josefin

Josefin är hemma och rättså nöjd. Imorgon är det djurprov och på onsdag matteprov, tror dock jag ska överleva för jag har varit duktig och varit på extra matte. Ibland får man hjärnsläpp men vi alla vet ju att roten ur 16 är 8... Eller?

Jag och Lovisa red ut idag, det började helt okej förutom att vi fick lämna Djuret påvägen. När vi kom ut i skogen så var det jakt och en arg gubbe i reflex väst som pekade på oss så vi tog beslutet att vända hem igen. Vägen hem kändes 100 gånger längre än den brukar och kylan var hemsk. Frös nästan knäna av mig (hahahaha tänker bara på wow Jocke), never again utan mina långkalsonger alltså. Efter vår ridtur bestämde vi oss för att skippa knäckebröds dieten och åt istället den älskade skolmaten (inte ironi). Sen skulle jag hjälpa Lovisa med LadN, red fram honom i ridhuset och kände mig som världens längsta människa... Bara att acceptera att min ponnytid är förbi med typ 100 cm. Och sen var det extra matte och sen gick jag ut i stallet och sen körde jag till malmö och sen var jag på my one och sen körde jag hem och sen... Finns inget sen för nu är jag här!

Är på värsta blogghumöret så om ni har tur kanske det kommer fler fantastiska blogginlägg ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: