josefinolovisa

Jag börjar tro att vi kan gå igenom eld

Kategori:

© Emma Skytte
 
Var i Dagstorp i torsdags på derbyt och hoppade två klasser med Mackan, LB och LA. Åkte från staller klockan 14.00 och kom tillbaka vid 21.30. Lång dag med andra ord men Mackan var bara helt klockren. Jag gick ut tidigt i LBn, han var bara så med mig och tänker typ åt mig. Alltså det är helt galet. Som att köra runt en bil på banan och svänger när jag tänker att jag ska göra det. Vi var i alla fall felfria och placerade oss sjua av 37 stycken! Känslan var bara så bra!
 
I LAn trodde jag Mackan skulle vara trött men det var han verkligen inte. Jag fegisred lite, lite för kontrollerande men vi var felfria även här! Red som sagt väldigt lungt eftersom vi bara gjort en LA tidigare tillsammans. Det var ganska maxat men trots min ridning var flytet riktigt bra! Inte i en bom! Klapp på denna fina underbaring!
 
Bild från LBn som Emma har tagit, en barndomsvän som jag haft mycket roligt med! Hon har föresten en FB sida som ni kan besöka och GILLA kära bloggisläsare! :)
 
Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: