josefinolovisa

Känns lite som ett nytt kapitel i livet

Kategori:

Är mitt uppe i en flytt, min finaste bästaste bror flyttar från mig, jag har nu ingen ponnybuskompis kvar på böke eftersom min bästa CC's fina ponny åkte idag och jag jobbar hela dagarna. Men så är det, tiden går och palla böla liksom. Dessutom är min gamla ponny, alltså Berry såld igen. Åhhh han var bara kung ♥
 
Nu ska jag nog packa lite. Mitt rum är kaos och jag bara otrivs just nu. Klarar inte av att ha det så stökigt. Men snart kanske jag börjar se ljuset... Är bara så stressad av någon anledning, jobbigt i alla fall men det finns dom som har det värre. Jag har iallafall ULLARED att se fram emot typ snart...? Min belöning från mamma för mina betyg och det är ju kul! Och underbara skogsturer med min finaste Maxis är också något som uppskattas. Tacka vet jag pannis ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: