josefinolovisa

Planerar och humöret är på topp!

Kategori:

Tydligen så fick jag en ledig dag till imorgon! Det var ju skönt men oväntat!
Idag har jag solat och varit hos Mackimack. Han har haft sommarlov nu några dagar och gått ute på nätterna. Idag fick han komma in igen och sova inne som den fina tävlingspanni han är! :) Det var så himla varmt så jag tog in honom vid typ tre för att han skulle få kyla ner sig lite. Skulle dessutom rida en runda och då förväntade jag mig en trött panni men så fel jag hade. Han var jättepigg och glad, precis som vanligt. Red en mysig runda i skogen och vi blev faktiskt inte uppätna av varken insekter eller vildsvin. (Det luktade gris på ett ställe) På vägen till skogen mötte vi även Mackans stora skräck, två shettisar. Plötligt var han en vit hingst som hoppade rundor men lugnade sig snabbt när dessa små krabater var utom synhåll. 
© Emma Skytte
 
Igår var jag på Ullared men fick inte ens se Morgan. Blev därför ingen idolbild, ledsen faktiskt. 
Handlade massor så nu räcker det ett tag och det är ju bra! På vägen hem stannade vi på donken och fick även en guidad tur på en gård som jag skulle kunna flytta till nu. Vid vissa tillfällen är det synd man inte är ett år äldre. Jag har sagt det förr, jag säger det igen. Jag ska bo i Småland när jag blir vuxen (alltså om länge för jag kan ju inte släppa min muHrre nu liksom...) Finaste landskapet lätttttttttttt.
 
Nog om norrland. Planerar CC´s hemkomst och man bir ju bara glad. Tänk när hon kommer hem, åhhhhhhhhhhh. Puss på dig fina CC ♥
 
Har inte jättemycket mer att berätta för tillfället. Kanske att jag önskar att min sänglampa var uppe och att alla mina foton satt på väggarna. Lite tråkigt med ett halvfärdigt rum, eller en halvfärdig lägenhet men varken jag eller mammi orkar liksom ta tag i det. Vi behöver en handyman här hemma. Punk och slut. 
Men faktiskt, kvinnor kan!!!!!!!!!!!!! Jag och mamma bar upp hela j*vla soffan själv. Det var tungt men starka flikkor kan! hahahahahahhahaha borde sova nu men är för varm för det. Sätter mig på balkongen först. hahahaha

Kommentarer

  • CC såklart!!! säger:

    ååååååååååååh längtar massor!!!!!!!!!!! hälsa hela böke :DDDDDDD SES SNART :D <3333333333333333

    2012-07-25 | 23:06:01

Kommentera inlägget här: