josefinolovisa

Skrev en lång text men ändrade mig

Kategori: Lovisa

Kände typ för att skriva av mig men struntade i det. Istället ska jag nog sätta på en film och äta glass...? Kan kanske vara gott en lördagkväll i juli. Imorgon jobbar jag 10-16 sen ska jag ut till stallet med min finaste Mammi. Alltså hon kan bara vara sååå rolig ibland. Hahahaha igår kom en kille för att leverera våran soffa på kvällen. Han bar ut de tre tunga delarna helt själv och satte dem till oss på gatan.
 
 
Så tar mamma en del och bara: SHIIIET vad tung, du måste hjälpa mig Lovisa. Vi får ta dem tillsammans! Fan vad tung han måste ha varit!!!
Killen står kvar och ska precis köra och kollar lite ledsamt på henne...
Jag bara: Va?
Så kollar mamma på honom och bara: STARK menar jag... HAHAHAHAHA
Det var kul då i alla fall.... Stackars pööööjk kanske får anorexia nu, awwwwwwwwwwwwwwe
 
HEJDÅ BLOGGIS
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: