josefinolovisa

.

Kategori: Lovisa

Tänk för ungefär tre år sedan. Då hade jag ett liv med helt andra vänner än vad jag har idag. Trodde aldrig att det skulle bli annorluna, aldrig någonsin. Vi levde livet och hade det så roligt. Men sen förändrasdes allt. Alla stack på olika håll men man lovade varandra att aldrig mista kontakten. Jag bytte exempelvis stall och skola och fick då nya vänner att umgås med. Det är precis som om att gammal vänskap då rinner ut i sanden. Jag försöker höra av mig men har fått lite tillbaka så har liksom gett upp. Förhoppningsvis vet jag var jag har allihopa, tror att dem finns där alltid. Tacka vet jag mina pannis ♥

& tacka vet jag CC. Har bott hos henne nu ett par dagar och vi har det lika underbart som alltid i Norre ♥
Förresten så kan ni lästa denna bloggen om ni har det tråkigt: http://dasudasu.blogg.se/
FEDEBRA!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: