josefinolovisa

LÄGESRAPPORT FRÅN JOSEFIN

Kategori: Josefin

Har det bra i ett regnigt skåneland. Har spenderat nästan all min tid med Jessica(Animal) sen i torsdags. Midsommar firade vi med kbk:ande i Svedala. Lyckades med det ena och det andra under den kvällen/natten/morgonen, MEN KUL HADE VI. Just nu är vi hemma hos mig och pluggar körkortsteori. Förutom att umgås med animal så har jag körlektioner varje dag och är i stallet såklart.

Jaowowow, vad mer... Tänkte skriva lite om ANIMAL så hon blir glad. Hon är som hon är, alltså djurig, men jag tycker om henne ändå. Vi kan prata om allt och det mesta (efter att hon pressat mig lite..) Finns inga serresnack som våra. Har även fått veta att hon i ett tillstånd (jag är inte påverkad, jag är bara mig själv!!) hade pratat så mycket om hur underbar jag är, och vilken bra vän jag är. GULLIGT DJUR.

Var nog det mesta för nu, hejdååååå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: