josefinolovisa

Regn

Kategori:

Var i stallet imorse. Gav finaste Maxis morötter och pussade lite på honom. Var och hoppade två småklasser i Dagstorp igår. Finns typ inga tävlningar på hela sommaren så hoppade bara en LC och LB. Var efteranmäld i båda klasserna så red först. Det pissregnade hela dagen, speciellt i LBn. Man kunde pressa ur vatten ur min jacka. Åkte från stallet klockan 12 och åkte hem 19.30. Galet men cool som han är hoppar han lika glatt ändå! Femma av 53 i första och femma av 30 i andra. Vi åkte hem och kände oss faktiskt ganska grymma med två felfria rundor! LB rundan var nog en av mina bästa rundor någonsin! :)
 
När jag kom hem från stallet cyklade jag till torget och jobbade fyra timmar. Cyklade hem klockan sex i ösregn. Känns lite som regnet är min nya kompis och så är det kanske? Nu ska jag ut och jogga och det är rätt härligt tror jag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: