josefinolovisa

Uppdatering så att det flödar

Kategori: Lovisa

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE säger CC, det vet jag i allafall!!!! Idag har jag ätit jordgubbar. Kul fakta va? Ganska intressant nu när sorten är salsa och kostar 35 kronor litern. Duktig jag blivit faktiskt. Är man torgare så är man. Jämför ALLT i alla affärer med torget. Torget i mitt ♥
Saknar Mackis, Jacky och CC i Norrskog. Där lever man livet och tar dagen som den kommer. Sommar när den är som bäst alltså. Eftersom mamma fylle år idag har hon fårr två lexington handdukar av mig och GÖDELÖDENÖDESÖDERÖD. Det är numera hans smeknamn och he likes it. Nu kom han hem från träningen, alltså precis nu och kanske ska fråga om han vill gästblogga. Eller inte för han lät sjukt trött när han klev in genom dörren och hejade på mig. Ungefär såhär kul har jag nu men nu vet ni iallafall i detalj hur mitt liv ser ut för stunden.
Foppaturer (L) Bild från förra sommaren tagen från en viss CC...
Hallå ni vet i den reklamen som kommer upp på spotify. Där säger hon "det set ut som han försöker fOta något. Säger man så? Alltså fot(a)? Jag säger fotta, alltså typ med u. Kul med det svenska språket.
Det var allt för mig.
Tack och bock

Kommentarer

  • fanstalker#1 säger:

    åååh kolla vem jag skymtar om inte världens bästa LAAAAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!

    2012-06-19 | 22:41:56

Kommentera inlägget här: