josefinolovisa

Ja hallå, Zladde här.

Kategori: Lovisa

HEJ
Jag har inte bloggat för att jag har varit långt ute på landet utan internet och kontakt med omvärlden. Är hemma nu, underbart faktiskt. Det kanske ni också tycker för jag hoppas att ni saknat mig bloggisläsare!
På frågan vad jag ska göra nu utan världens finaste ponny svarar jag såhär: Jag berättar först när du icke är anonym längre. BUSKIT. Kanske har jag ny häst (nytt vrålåk) eller så har jag inte det.... Faktiskt tråkigt med anonyma kommentarer, VI VILL VETA VEM NI ÄR! (L)
Såja, nu var det sagt. Vad ska jag nu skriva om? Kanske att det snart är påskolv och det gillas. Hoppas bara att turen är på min sida, känns som den liksom inte riktigt vill ge med sig! Men håller alla mina tummar och tår för att den ska komma snart. TUREN VAR ÄR DU?!?!?!
PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    här...

    2012-03-25 | 08:39:33

Kommentera inlägget här: